W ramach systemów rejestracji rozmów oferujemy rozwiązania następujących firm:
Nice Systems dostarcza znane powszechnie komleksowe rozwiązania dla rejestracji i analizy rozmów telefonicznych jak i obrazów wideo. Możliwość rejestracji widoków ekranu agenta pozwala na pełniejszą ocenę pracy agentów i procesów biznesowych zarządzających pracą Call Center.
Systemy Witness ContactStore to równie profesjonalne rozwiązania, które od pewnego czasu znajdują się w ofercie Avaya.
Witness jest bardzo dobrze zintegrowany z innymi produktami Avaya co pozwala na tworzenie bardziej rozbudowanych i funkcjonalnych systemów Call i Contact Center.
Systemy nagrywania rozmów COMPREC firmy SIM z Lublina to jedne z najbardziej znanych i docenianych systemów w kraju. Firma SIM oferuje zarówno rozwiązania bazujące na rejestracji bezpośredniej z traktu jak i z linii cyfrowych. Dodatkowe oprogramowanie pozwala na sterowanie procesem nagrywania (nagrywanie selektywne, na żądanie) i sprawne przeglądanie oraz zarządzanie biblioteką nagrań.
Kontakt:
telefon: (71) 799 50 40
e-mail: rejestracjarozmow@tpartner.pl